Основні напрямки роботи ШМО вчителів початкових класів
1. Опрацювання нормативних
документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання в початкових класах.
2. Взаємоперевірка готовності
кабінетів до навчального року. Складання паспортів навчальних кабінетів.
3. Створення мультимедійних
посібників до уроків української мови й літератури.
4. Затвердження
календарно-тематичних планів.
5. Проведення консультацій з
питань ведення шкільної документації.
6.
Визначення рівня навченості
учнів 3-4 класів (проведення й аналіз діагностичних контрольних робіт).
7.
Визначення рівня адаптації
першокласників до навчання у школі.
8.
Планування позакласної
роботи з учнями початкових класів.
9.
Проведення І (шкільного)
етапу учнівських олімпіад серед учнів 2 – 4 класів.
10.
Проведення І (шкільного)
етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
11.
Перевірка стану ведення
учнівських зошитів, дотримання орфографічного режиму.
12.
Підготовка до проведення
державної підсумкової атестації (вивчення й обговорення матеріалів з ДПА та
методичних рекомендацій).
13.
Проведення тижня
педагогічної майстерності (відвідування й обговорення відкритих уроків й
позаурочних заходів).
14.
Проведення тижня початкових
класів.
15.
Підсумковий огляд
навчальних кабінетів (ознайомлення з виготовленим упродовж року
навчально-методичним забезпеченням).
16.
Упорядкування каталогу
наявної в навчальних кабінетах науково-методичної літератури (посібників,
статей тощо).
17.
Вивчення і впровадження у
процесі взаємовідвідування уроків в практику елементів перспективного досвіду
членів МО.
Комментарии
Отправить комментарий