Основні напрямки роботи ШМО вчителів початкових класів

1. Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання в початкових класах.
2. Взаємоперевірка готовності кабінетів до навчального року. Складання паспортів навчальних кабінетів.
3.  Створення мультимедійних посібників до уроків української мови й літератури.
4.  Затвердження календарно-тематичних планів.
5.  Проведення консультацій з питань ведення шкільної документації.

6.                Визначення рівня навченості учнів 3-4 класів (проведення й аналіз діагностичних контрольних робіт).
7.                 Визначення рівня адаптації першокласників до навчання у школі.
8.                Планування позакласної роботи з учнями початкових класів.
9.                Проведення І (шкільного) етапу учнівських олімпіад серед учнів 2 – 4 класів.
10.           Проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
11.             Перевірка стану ведення учнівських зошитів, дотримання орфографічного режиму.
12.            Підготовка до проведення державної підсумкової атестації (вивчення й обговорення матеріалів з ДПА та методичних рекомендацій).
13.            Проведення тижня педагогічної майстерності (відвідування й обговорення відкритих уроків й позаурочних заходів).
14.            Проведення тижня початкових класів.
15.            Підсумковий огляд навчальних кабінетів (ознайомлення з виготовленим упродовж року навчально-методичним забезпеченням).
16.            Упорядкування каталогу наявної в навчальних кабінетах науково-методичної літератури (посібників, статей тощо).

17.             Вивчення і впровадження у процесі взаємовідвідування уроків в практику елементів перспективного досвіду членів МО.

Комментарии